İçişleri Bakanlığı, Jandarma ekipleri tarafından uyuşturucu madde bulunduran şahıslara yönelik Antalya, Aydın, Diyarbakır, Isparta ve Kayseri’de düzenlenen operasyonlarda 341 şüphelinin yakalandığını açıkladı.
ANKARA (İGFA) - İçişleri Bakanlığı'nın sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, operasyonların Jandarma Genel Komutanlığı Narkotik Suçlarla Mücadele Daire Başkanlığı ile Cumhuriyet Başsavcılıkları koordinesinde gerçekleştirildiği belirtildi.
Operasyonlarda; 146 asayiş timi, 8 komando timi, 634 Jandarma personeli ile 13 özel eğitimli narkotik arama köpeği görev aldı. Antalya, Aydın, Diyarbakır, Isparta ve Kayseri’de eş zamanlı yürütülen çalışmalar kapsamında uyuşturucu madde bulunduran şahıslara yönelik operasyonlar gerçekleştirildi.
Antalya, Aydın, Diyarbakır, Isparta ve Kayseri'de Jandarmamız tarafından “Uyuşturucu Madde Bulunduran” şahıslara yönelik düzenlenen operasyonlarda 341 şüpheli yakalandı.
Jandarma Genel Komutanlığı Narkotik Suçlarla Mücadele Daire Başkanlığı ile Cumhuriyet Başsavcılıkları… pic.twitter.com/iNtNW5cW1P
— T.C. İçişleri Bakanlığı (@TC_icisleri) June 23, 2026
Bakanlık açıklamasında, uyuşturucuyla mücadelenin kararlılıkla sürdürüldüğünü vurgulayarak, "Güvenlik güçlerimizin etkin operasyonları ve toplumumuzun desteğiyle, gençlerimizin geleceğini hedef alan zehir satıcılarına karşı mücadelemizi kararlılıkla sürdürüyoruz" denildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Jandarma’dan 5 ilde uyuşturucuya 341 gözaltı
İçişleri Bakanlığı, Jandarma ekipleri tarafından uyuşturucu madde bulunduran şahıslara yönelik Antalya, Aydın, Diyarbakır, Isparta ve Kayseri’de düzenlenen operasyonlarda 341 şüphelinin yakalandığını açıkladı.
ANKARA (İGFA) - İçişleri Bakanlığı'nın sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, operasyonların Jandarma Genel Komutanlığı Narkotik Suçlarla Mücadele Daire Başkanlığı ile Cumhuriyet Başsavcılıkları koordinesinde gerçekleştirildiği belirtildi.
Operasyonlarda; 146 asayiş timi, 8 komando timi, 634 Jandarma personeli ile 13 özel eğitimli narkotik arama köpeği görev aldı. Antalya, Aydın, Diyarbakır, Isparta ve Kayseri’de eş zamanlı yürütülen çalışmalar kapsamında uyuşturucu madde bulunduran şahıslara yönelik operasyonlar gerçekleştirildi.
Bakanlık açıklamasında, uyuşturucuyla mücadelenin kararlılıkla sürdürüldüğünü vurgulayarak, "Güvenlik güçlerimizin etkin operasyonları ve toplumumuzun desteğiyle, gençlerimizin geleceğini hedef alan zehir satıcılarına karşı mücadelemizi kararlılıkla sürdürüyoruz" denildi.
Kaynak: IGF
En Çok Okunanlar
YAZARLARIMIZ Tüm Yazarlarımız
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam imperdiet fringilla dictum. Pellentesque euismod at felis sit amet maximus. Mauris ornare arcu pulvinar tellus dignissim tincidunt. Vivamus condimentum ultricies dictum. Donec id odio posuere, condimentum eros et, faucibus sapien. Praese