Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, uçak yolculuklarında yolcu konforunu artırmak ve sağlık risklerini azaltmak amacıyla yeni bir uygulamayı hayata geçirdi.
ANKARA (İGFA) - Bakan Abdulkadir Uraloğlu’nun açıklamasına göre, Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü aracılığıyla tüm havayolu işletmelerine gönderilen talimat kapsamında, uçuş süresine bakılmaksızın her yolcuya en az 200 mililitre içme suyu ücretsiz olarak temin edilecek.
YOLCU SAĞLIĞI VE MEMNUNİYETİ ÖNCELİKLİ
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, uygulamanın önemine dikkat çekerek resmi internet sitesinde yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı: “Özellikle yaz aylarında, uzun süren beklemelerde ya da kabin içi havalandırmanın yetersiz kaldığı durumlarda yolcularımızın susuz kalması; baş ağrısı, konsantrasyon kaybı, hatta tıbbi acil durumlara kadar varabilen riskler oluşturabiliyor. Bu uygulama ile hem sağlık risklerini azaltmayı hem de uçuş memnuniyetini artırmayı hedefliyoruz.”
ULUSLARARASI STANDARTLARA UYUM
Uraloğlu, yolculara ücretsiz içme suyu ikramının uluslararası havacılıkta iyi uygulama örnekleri arasında yer aldığını vurgulayarak, “Bu adım, hem yolcu memnuniyetini hem de işletmelerimizin uluslararası saygınlığını artıracaktır” ifadelerini kullandı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Uçak yolculuklarında ücretsiz su dönemi başladı
Uçak yolculuklarında ücretsiz su dönemi başladı
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, uçak yolculuklarında yolcu konforunu artırmak ve sağlık risklerini azaltmak amacıyla yeni bir uygulamayı hayata geçirdi.
ANKARA (İGFA) - Bakan Abdulkadir Uraloğlu’nun açıklamasına göre, Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü aracılığıyla tüm havayolu işletmelerine gönderilen talimat kapsamında, uçuş süresine bakılmaksızın her yolcuya en az 200 mililitre içme suyu ücretsiz olarak temin edilecek.
YOLCU SAĞLIĞI VE MEMNUNİYETİ ÖNCELİKLİ
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, uygulamanın önemine dikkat çekerek resmi internet sitesinde yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı: “Özellikle yaz aylarında, uzun süren beklemelerde ya da kabin içi havalandırmanın yetersiz kaldığı durumlarda yolcularımızın susuz kalması; baş ağrısı, konsantrasyon kaybı, hatta tıbbi acil durumlara kadar varabilen riskler oluşturabiliyor. Bu uygulama ile hem sağlık risklerini azaltmayı hem de uçuş memnuniyetini artırmayı hedefliyoruz.”
ULUSLARARASI STANDARTLARA UYUM
Uraloğlu, yolculara ücretsiz içme suyu ikramının uluslararası havacılıkta iyi uygulama örnekleri arasında yer aldığını vurgulayarak, “Bu adım, hem yolcu memnuniyetini hem de işletmelerimizin uluslararası saygınlığını artıracaktır” ifadelerini kullandı.
Kaynak: IGF
En Çok Okunanlar
YAZARLARIMIZ Tüm Yazarlarımız
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam imperdiet fringilla dictum. Pellentesque euismod at felis sit amet maximus. Mauris ornare arcu pulvinar tellus dignissim tincidunt. Vivamus condimentum ultricies dictum. Donec id odio posuere, condimentum eros et, faucibus sapien. Praese